DANSHE
“Quieta en la mata”
(del lat. quie%u0304tus in matta.)
1. Dícese del que corriendo peligro, físico o psíquico, mantiene el
tipo como puede, lo mejor agazapado posible.
2. Dícese del que habiendo encontrado un lugar en el que satisfacer sus perentorias necesidades, obliga físicamente a su cuerpo a permanecer en ese mismo lugar.
Homenatge al món rural des d’una urbana galàxia amb aires de jotapunk i cançons de “bosc baix”, teledirigides a beile amb escafandre.
La mata reclama la nostra quietud, des d’on veure-vos ballar entre les branques...
Som dos i tenim un conjunt.
Fitxa artística
Creació i interpretació: danShe, Mónica Real i Inés M. Inglada
Duració: 22’ 22’’
INKA ROMANÍ
Battleground
Dos usuàries s’enfronten en una batalla virtual. En aquesta simulació, ha d’utilitzar les seues habilitats especials, codis i comandos de moviment per a aconseguir el triomf sobre l’altra. Mitjançant un protocol d’entrada al joc, una de les usuàries es prepara per a una victòria amb la intenció de guanyar sense rebre cap colp.
Fitxa artística
Idea i direcció: Inka Romani i Julia Zac
Coreografia i interpretació: Inka Romani
Música: Paul Jean Robert
Vestuari: Eduardo Jairycovich
Styling: Ulrico Eguizabal Catena
Disseny gràfic: Negro Flores
Duració: 20 min
UNAI ÁLVAREZ
Mannequin démodé
Mannequin démodé és eixe punt de correlació negativa entre la moda i nosaltres. Entre com ens definix i el que som. Entre l’expressió i la malinterpretació.
... el desig i la negació.
… allò que és apropiat i allò inapropiat.
... els gèneres.
... allò que volem que ens faça sentir i el que sentim realment.
... allò formal i allò informal ...
Fitxa artística
Idea i creació: Unai Alvarez Saavedra
Intèrpret: Unai Alvarez Saavedra
Fotografia: Gustavo Ramírez Cruz
Vestuari: Gastón Toloza
Duració: 15 min
ANTES COLLADO
Primera aproximación a Zoo! :`(
Situada en els confins d’un zoològic, busquem formes en què la dansa excedisca la mesura del cos humà. Ens preguntem com desentranyar el sentit de l’experiència del dansaire projectant el cos sobre el fons dels seus fantasmes, les seues ombres, els seus dobles, els seus altres múltiples cossos que existeixen en l’esfera d’allò imaginari i simbòlic. En quin lloc, si no en el zoològic, seria millor reafirmar que el cos humà està constituït per milers d’altres cossos, per milers d’espectres corporals?
Fitxa artística
Direcció: Antes Collado
Interpretació: Antes Collado, Cristina Carrasco, Rubén Salvador
Ajudant de dramatúrgia: Oriol López
Ajuda externa en assajos: Nico Jongen i Matías Daporta
Producció: Laura Viñals
Producció amb el suport de les Ajudes 2020 de l’IVC Institut Valencià de Cultura.